Медіатекст: цілі та ефекти |
|
Інеса Артамонова (Донецьк) |
Оцінність як соціокомунікативна ознака журналістського тексту |
|
Тетяна Кузнєцова (Суми) |
Семантична ідеологія сучасного медійного тексту: від дезонтологізації до маніпуляції |
|
Тарас Лильо (Львів) |
Релігійна інформація у мас-медіа та професійні стандарти журналістики |
|
Алла Бойко (Київ) |
Історичні домінанти творення мовностилістичних засобів позитивного героя в українській публіцистиці другої половини ХІХ - першої чверті ХХ ст. |
|
Ольга Мітчук (Рівне) |
"Східний часопис": досвід і уроки створення масової україномовної газети на Донбасі (1992-1997 рр.) |
|
Володимир Білецький (Донецьк) |
Газета "Камень краеугольный": фундаменталістська трансформація суспільства через трансформацію ЗМІ |
|
Максим Балаклицький (Харків) |
"Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" як періодичне фахове видання з документознавства |
|
Валентина Бездрабко (Київ) |
Реінтерпретація історії на шпальтах розважальних тижневиків |
|
Елеонора Шестакова (Донецьк) |
Мовні особливості журнальної преси УРСР (1950-1980-ті рр.) |
|
Юрій Колісник (Черкаси) |
Етичні аспекти релігійної інформації у суспільно-політичних мас-медіа в Україні (На прикладі публікацій журналу <Корреспондент>) |
|
Анастасія Полякова (Дніпропетровськ) |
З досвіду видання світової преси: редактори і журналісти тижневика "The Economist" (1843 р. - початок ХХ ст.) |
|
Зоряна Грень (Львів) |
Д и с к у с і ї |
|
|
|
|
|