Новий дефініційний дискурс сучасної теорії публіцистики |
|
Володимир Буряк (Запоріжжя) |
Інформаційний образ |
|
Ігор Михайлин (Харків) |
Евристична функція української газети: історичний аспект і сучасність |
|
Іван Крупський (Львів) |
Автостереотипи українського етносу на шпальтах загальнонаціональної преси: особливості формування |
|
Марія Бутиріна (Дніпропетровськ) |
Концептуальний модус України як "травматичної ідентичності" в публіцистиці сучасних літературно-художніх видань |
|
Любов Василик (Чернівці) |
Літературний часопис у родово-видовій класифікації періодики |
|
Світлана Кравченко (Луцьк) |
Системний аналіз у журналістиці |
|
Олег Романчук (Львів) |
Сучасна парадигма теорії інформації |
|
Зіновій Партико (Запоріжжя) |
Історично-мовна компетентність українських журналістів, шляхи її формування |
|
Євгенія Бойчук (Львів) |
Особливості формування медіаобразу Криму |
|
Вікторія Кондратська (Сімферополь) |
Історичні традиції, форми і способи рекламування українських видань: сучасний досвід |
|
Василь Гутковський (Львів) |
Формування жанрової системи подання реклами в українській радіожурналістиці: історико-аналітичний огляд |
|
Наталія Фурманкевич (Львів) |
Передумови виникнення, структура, особливості розвитку електронних мас-медіа Канади: об'єктивне і суб'єктивне в їх діяльності
|
|
Євген Федоришин (Львів) |
Д и с к у с і ї |
|
|
|
|
|